tisdag 14 december 2010

Nu kan jag dö lycklig.

...eller, okej, inte, men det känns nästan så.

När jag i söndags gick upp för att kolla min DeviantArt så hade jag, till min förvåning, fått en massa feedback och favs. I vanliga fall har jag ca 2-5 favs per dag, nu var det över hundra. De flesta gällde min andra cartoonspalt, Gamer Grrls, där jag spekulerade lite i hur det är att vara en TV-spelsintresserad tjej. Det tog ett tag innan jag fattade att den fått en Daily Deviation.

Heliga kossa. För mig, som velat hamna på DD-listan ända sedan jag blev medlem, är det här något ofantligt stort. Kunde inte riktigt fatta det - speciellt eftersom jag inte var nöjd med Gamer Grrls; hade bara slängt på lite färg och skrivit några stavfel som jag inte orkat ändra. Fast jag är otroligt glad att folk gillade den, även om det inte är det bästa jag gjort!

Hursomhelst var det här en enorm spark i ändan och precis den motivation jag behövde.^^


Gamer Grrls

2 kommentarer:

  1. Fan vad göttigt! Verkligen grattis, gud vad kul! :D Den är rolig den cartoonspalten, men du förtjänar ju mer uppmärksamhet för dina andra grejer också :) Hursomhelst lyckades jag alltså hitta din blogg nu o kommer länka till den :)

    SvaraRadera