tisdag 13 december 2011

Nörderier

Idag upptäckte jag att jag hade ett litet paket att hämta ut på posten. Eller litet och litet, det var ganska stort.
Detta är min lilla julklapp till mig själv eftersom jag varit så snäll. Jag bar hem det, glad i hågen, och det ska naturligtvis läggas under granen och inte öppnas förrän den tjugofjärde.

BWAHAHAHAHA fuck nej. Så fort jag kommit innanför dörren slet jag tag i en sax och slet paketeländet i bitar.
JAAAAAA!!! Tack tomten! Detta är spelet jag väntat på sedan... ja, länge. Förmodligen det nördigaste jag någonsin spenderat mitt surt förvärvade CSN-bidrag på men värt det. För de som inte vet det så är jag en stor Star Wars-nörd, och jag älskar rollspel och BioWare är min favoritspelutvecklare... jag älskar redan det här spelet och jag har inte ens installerat det än.
Galet nice! Soundtrack, karta, lite trevlig läsning samt en säkerhetsnyckel för att skydda mitt konto... plus en liten nätt statyett av Darth Malgus. Jag är inte så extremt intresserad av samlarfigurer men den här är riktigt tuff och välgjord. Plus en massa annat gott och blandat i digital form.
Men hur exalterad jag än är så har jag ju lite annat att göra: min nolltreserie ska färgläggas färdigt, och så har jag ju projektarbetet och så stundar julen... det blir nog till att lägga undan spelet och plocka fram det efter tjugonda knut.

BWAHAHAHAHAHAAA fuck nej. Här kan man inte vara förnuftig när man har ett universum att ta över!

Fanken, glömde ögondropparna...

2 kommentarer:

  1. Daamn, vilken najs collection! Ingen dålig julklapp det! :D

    SvaraRadera
  2. Nej, definitivt inte! Och den hann avnjutas några dagar innan jag hann åka norrut också.^^

    SvaraRadera