fredag 11 november 2011

Ny header + flashanimation

Tyckte det var dags att ge bloggen ett litet ansiktslyft, och då jag nyss gjort en header som del av mitt projektarbete! Blev väldans nöjd med den.

Handledning med Höjer idag och det gick bra. Ligger lite efter, dock, men han gillade hemsidan jag börjat göra. Sedan tillbringade vi mesta tiden med att hissa och dissa designen på olika illustratörers bloggar och hemsidor.

Sen har jag gjort en animation! Mirre gjorde en och det såg så himla kul ut så jag ville också prova. Dessutom så ska jag hålla en animationsföreläsning i Umeå för en massa grundskoleelever, och då kan det vara roligt att ha lite grejer att visa upp. Jag har några animationer från årsarbetet i gymnasiet och från flashkursen i våras, men the more the merrier liksom.
 Känns lite nervöst, men jag har ju banne mig haft animation som årsabete i ett år så jag vet ju vad jag snackar om. Men jag ser verkligen fram emot det, man har ju gått i lärarinnetankar nu och då så man kan ju se hur det känns. Dessutom är det aldrig fel med ett litet extra tillskott i kassan!

Tyvärr verkar man inte kunna se den på bloggen, så jag får lov att länka till min deviantart istället.
Här hittar ni den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar