onsdag 21 september 2011

Den rosa lappen

Hade körlektion idag och det gick ju... sådär. Hade problem med påfarter och avfarter och placering och grejs. Varför känns det som att jag hela tiden gör om samma misstag?! Jag VET ju att jag ska ligga på 30 km i timmen, men så går min uppmärksamhet åt till blinkers, döda vinkeln, backspeglar och trafikskyltar och vips så är jag uppe i 35. Det här börjar bli riktigt tröttsamt.

Kanske är jag dömd att göra om samma misstag om och om igen. Kanske är det menat att jag ska stampa på samma ställe.

Nu ska jag hem till Umeå imorgon, då kan jag åtminstone övningsköra med pappa igen. Fast samtidigt känns det som att om det finns någon som är mer trött på mitt tröstlösa utdragna övningskörande än jag, så är det han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar