lördag 25 juni 2011

Midsommar hos Fredrik!

Igår var det midsommar och jag, Shin, Gustav och Hanna slopade konsekvent det mer tradiotionella firandet för att istället ha knytis hos Fredrik. Det blev en helmysig kväll med god mat, skratt och en massa snack. Och lite vin.

Sen kom Sara Edbom, Elin Ebbegrim och några av deras vänner över. Livat i luckan? Ja.

Sådär klockan halv två fick jag, Fredrik och Gustav för oss att se på Rango. Vilket vi gjorde. Så sjuuuukt snygg film, även om det fanns vissa designval som störde mig.

Ödlor har väl inte hår? Eller?
 Men den var riktigt underhållande. Me gusta!

1 kommentar:

  1. Sen kommentar, men jag såg Rango igår, tycker den var bra! Vissa helt sjuka saker :P

    Förresten kan du inte ändra min blogg i din lista till min nya? Håller på med en lista själv och tänkte lägga in din :)

    SvaraRadera