tisdag 3 maj 2011

Ära och berömmelse

...vann jag idag! För typ tre veckor sedan skickade jag in ett designförslag på skolans Gävlebock, och idag fick jag veta att jag vunnit! Det kom förbi tre gratulanter ner till bunkern med blommor, diplom och en liten gävlebock som jag får måla som jag vill - de tog foton och allt. Och just idag som jag valt att vara sunkig och osminkad också ;)

Jätteroligt! Just nu när jag håller på och stressar som mest med mina strippar inför SPX så var det här verkligen behövligt. Jag har varit überlycklig hela dagen.

Fina blommor fick jag.
Juryns motivering var att min design var lekfull och personlig, samt att den symboliserar både högskolan och dess olika program på ett bra sätt. Jag vet inte när den ska målas, men jag ser verkligen fram emot det!
...och nej, jag kunde inte låta bli att odödliggöra mig själv XD

5 kommentarer:

  1. Grattis! Bilderna för de olika programmen var stilistiskt snygga :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Fan vad snyggt! :D Ska bli kul att se det ute på stan!

    SvaraRadera
  3. MEN VA FAN VA ROLIGT! :D SHIT, DU ÄR KUNGLIG, JOHANNA! Bilderna är helt kalas, riktigt läckert cartoonigt UTAN att vara "oh-chibi-manga-totoro-totoro"!
    Lantmätaren ser för övrigt ut som Anders! ;)
    Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
  4. Asstarkt jobbat - jag förstår varför den valdes! Snyggt! Garrtis som faaaen! :D

    SvaraRadera
  5. Grattis igen så här i efterhand, kul att se bilderna som renderade utmärkelsen! Gillar din bild av det seriösa, akademiskt anspråksfulla serie- och bildberättarprogrammet :D Skitbra bilder, du har verkligen hittat en bra cartoonig stil till stripserierna och de här bilderna!

    SvaraRadera