fredag 28 januari 2011

Webbserier jag följer

Här är en lista över mina favoritserier på webben. Mest är det en slags kom-ihåg-lista för mig själv, men om du har tid borde du absolut kolla in dem. De är fantastiska!

The Meek av Der-Shing Helmer

Lackadaisy av Tracy J. Butler

Trying Human av Emy Bitner

Skin Deep av Kory Bing

Abe & Kroenen av Kim Belair och Rebecca Stacey

Bear Nuts av Alison Acton

Bayou av Jeremy Love

Dual av Mike Walton

The Zombie Hunters av  Jenny Romanchuk

Odd-Fish av Phillip Blackman

Goblins av Tarol Hunt och Danielle Stevens

Looking For Group av Ryan Sohmer och Lar DeSouza

 White Noise av Melinda Timpone

No Need For Bushido av Alex Kolesar och Joseph Kovell

Listan kommer givetvis att uppdateras när jag hittar fler.

2 kommentarer:

  1. Tack för tipsen! :) Är svårt okunnig om webserier, så detta var perfekt. Ska börja läsa Lackadaisy, den ser fantastisk ut!

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är en fantastisk tecknare! Först var jag lite skeptisk till att alla karaktärer var katter, men hon vann mig över direkt.

    SvaraRadera